Update

Dagen är snart över. Ja, iallafall för mig. Ska strax gå och sova gott men innan dess vill jag bara göra ett litet inlägg.
  Hela dagen har jag varit i skolan. Från sömnaden på morgonen till psykolgi provet på eftermiddagen. Bra gick det också, tror jag. Men man kanske inte ska säga för mycket. Kvällen bestämde jag att jag skulle få ta en riktig dator kväll. Kollade in Jil Sanders spring/summer kollektion. Snygga grejer där må jag säga! Om jag ska införskaffa mig en snygga kavaj till våren, ska jag nog köpa en ifrån dom! :D
   Imorgon blir det också en hel dag i skolan. Kul ska det bli faktiskt. Och på kvällen förhoppningsvis musicquiz på babar med Hanna. Yeeeh!

Soo tell me about your day, couse now I have to sleep. 

          
        någon mer än jag som längtar till sommaren? brills och tunna, slappa plagg?



P&L

Kommentarer
Postat av: Lisa Ulvsgärd

yooo bror. nu har jag börjat blogga igen, hahaha. tjöt does it. love

2009-03-06 @ 18:21:06
URL: http://lisagoeslegallyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0