Stilen är på G

Är precis hemkommen ifrån en låång powerwalk på ungerfär 1timme och 20 min. As skönt förutom att det faller snöblandat regn ifrån ovan. Att powerwalka i stan är helt underbart. Man får se så mycket samtidigt som man får röra på fläsket. Hehe. Men det jag inte kan förstå är när började alla göteborgare klä sig så bra? Visst det finns några man undrar vad de tänker, men nu när jag var ute så såg jag sjukt många med sjukt bra stil. Eller är det bara så att alla bestämde sig för att "idag så ska jag allt ta på mig något snyggt" och sedan går alla ut samtidigt? Tror knappast det. Men jag blir väldigt stolt över min kära stad som nu börjar visa att vi allt har stil. :D

Nu ska jag ta en kaffe-cigg och sedan avsluta religionsarbetet, psykologiarbetet och börja plugga inför provet. Vad händer för dig idag? Tell me! :)

P&L
och forsätt med stilen! :)


Kommentarer
Postat av: syster

JAg har varit i skolan efter att ha sovit alldeles för lite. VI HAR GALNASTE föreläsaren, Ylva.hahaha... du skulle dö.

Sen har jag pluggat flitigt i 4 timmar i sträck inför imorgon.

Tillverkat en sjukt mastig paj och nu måste jag städa mitt rum för Axel kommer hit imorgon och sen PLUUUUGGGA.

ses snart.

2009-03-03 @ 19:42:18
URL: http://jibbs.blogg.se/
Postat av: Christopher Buller

Haha!!! Du e grym du! axel friis? fortsätt så nu, så syns vi typ på fredag dårrå! :) pusspuss

2009-03-04 @ 17:14:40
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0