Fre&lör

Ja, då sitter man på jobbet på Kiki Skinn Design. Är sjuukt uttråkad just nu, eller snarare trött. Men om ca 30 minuter så ska jag stänga. En tripp på stan och sedan jobba på Danilo. Underbart! ;) haha

Igår blev det faktiskt stor shopping för mig. Det hela började med att jag egentligen bara skulle köpa ett par nya byxor men kom hem med: 2par byxor, 2 par skor, 1 t-shirt, 2 scarfar, 1 långarmad, 1 skjorta, plus lite grejs till kroppen! :) Efter shopping turen åkte jag hem en sväng, för att sedan åka till Sandra.
   Det var jag, olivia, sandra, å felle som hängde. Blev lite catch up, Lets dance, skratt, dipp med morötter å gurka. Underbart att hänga med dom! Varje gång!

Nu ska jag åker gå till butiken! :D

P&L

Kommentarer
Postat av: syster

Ingen uppdatering idag heller...suck..

2009-02-05 @ 15:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0