En ganska död blogg

Ja, inget har jag att säga till mitt försvar om varför jag e så sjukt slapp på att uppdatera. Ändå har det skett sjuuuukt mycket sen sist! :D

Skolan har startat, och idag var min första hela dag jag varit i skolan. Annars har jag legat hemma sjuk. Och kan där då tillägga att jag nu, från och med idag, kommer ligga och dricka morfin ett par dagar! Underbart! :P Tyck inte synd om mig, mitt huvud har varit dumt och då får kroppen lida.

Men det jag egentligen skulle säga nu, är att ja ska försöka bättre mig med att uppdatera, speciellt för min egen skull, så jag kan skriva av mig! :D

Det var det för nu!
P&L

Kommentarer
Postat av: Anonym

ganska... haha, mm. :P

2009-01-22 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0