Söndag

Dagen som, ja typ försvann. Gick upp vid halv elva (vilket va en timme tidigare än planerat). Åt frukost, kollade på tv och packade sedan mina väskor. Kl 14.20 kommer pappa för att hämta upp oss, så det blev in med väskorna i bilen, och sedan in till stan, packa ut. Och efter jag, pappa, Linda och Jocke ståt och pratat om vad som har hänt sista tiden i typ 2 timmar ska jag gå och hämta min telefon. Som såklart inte ville följa med mig ifrån mamma. Så det blev ju bara att sätta sig på bussen och åka dit. T/R tog mig 1timme och 40min pga förseningar. KUL! Haha, missade pluggtid lixom.
   Men resten av dagen har gått bättre iallafall. :) Suttit och skissat nu i 2.5 tim. Jätte avslappnande.

Hur har din dag varit?

         

P&L

Kommentarer
Postat av: Olivia

Så snygg! Min dag har varit fin ;) hahah

2009-02-22 @ 23:26:19
Postat av: jibbs

Snygging.

2009-02-23 @ 21:47:10
URL: http://jibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0