Lågkonjunktur

Dagen har bestått av:
- Studiebesök på Kappahlshuvudkontor för träff med designerserna
- Skissa, skissa, skissa
- Plugga, plugga, plugga
- Kaffe med Lisa
- Födelsedags förfest.

Och nu när jag kom hem började jag kolla på min ekonomi - lågkonjunktur säger jag bara!!! Ush! Det fattar typ 600:- och jag förstår verkligen inte vad som har hänt. Även fick jag överskott på min Danilo lön, vilket jag e sjuuukt tacksam över. Men vad ska jag göra? 800:- klarar jag mig aldrig på. ALDRIG! Inte med allt jag måste köpa till skolan. Vart kan man skaffa snabba cash? Hmmm... Jaja, jag ordnar nog detta på något sätt.:D

Kan med glädje säga att jag köpte tyger igår. typ 60kilo vägde det. Sjukt kul! :) så ny blir det att sy för heela slanten!

Men nu måste jag sova. Klockan ringer snart igen, och imorgon få ni gärna göra en visit på Kiki Skinn Design vid Grönsakstorget när jag då ska jobba där! :D

P&L
and give me some money! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you

2009-02-28 @ 00:33:11
URL: http://jibbs.blogg.se/
Postat av: Isabel

Nemen! Jag visste inte att du höll på med design!? vad skoj! syr du mycket? vart är det du jobbar? riktigt snygg skiss förövrigt!:)

// isabel

2009-04-15 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0