Inspireras

Sitter nu i min sköna soffa och har precis gjort klart den sista (tror jag) skissen som ska lämnas in för granskning imorgon, inför modevisningen. Älskar verkligen när man bara får sitta och designa precis vad man känner för. Och till min hjälp har jag haft min scrapbook, full med maaaassa bilder ifrån olika tidningar. Men problemet kom när jag helt och hållet tappade inspirationen. Vad gör man då? Jag bestämde mig iallafall för att lägga ner pennan och ta en pause. Min pause resulterade i att jag tog en tripp på stan för att hitta material till mitt portfolié. Dyrt kommer det bli kan jag säga. Ush.

Nu ska jag gå och försöka hitta på en bra logga. Några förslag? :)

          skissa

          me & my ego

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0