Update med Lisa

Kom precis hem och lyssnar nu på Miike Snow. Skön musik må jag säga!

Har som jag skrev innan varit i skolan för att skriva ut mig, få mitt betyg och hämta alla viktiga saker som legat i skolan sen typ augusti! Haha! Kändes heeelt sjukt att vara där. Kände mig helt missplacerad. Men skönt att ha det överstökat.

 

Efter jag varit i skolan drog jag in till stan för att leta julklappar till min lillebror. Gick skit fort att hitta va jag sökte! När jag var klar med "att vara på stan" tog jag mig till Kiki Skinn Design för att hälsa på Lisa när hon jobbade. Det blev en sjukt lång update på typ 3 timmar! Verkligen skit kul att se henne eftersom sist va i början av oktober!

Så nu ska jag nog börja städa och fixa iordning min (otroligt stökiga) garderob! Weeeei va kul!

 

 

 

 

P&L


Kommentarer
Postat av: lisa

HAHAHA. i'm freakin white ass...

måste sola eller nått!

2009-12-14 @ 16:53:00
URL: http://www.lillaflickanlisa.blogspot.com
Postat av: Eveliina

åhh vad kul att du börjat blogga igen !!baby hur ser din jul ut, är du i Göteborg, blir det någon klassmeet/utgång, whatever !! vill träffa DIG / er . . Kommer på besök till swe redan nu på fredag & stannar till 3 januari !! åhh saknar dig älsko

2009-12-15 @ 23:01:11
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0