Sängen snart!

Är snart påväg att somna, och jag förstår inte hur jag kan vara sååå trött! Man har väl sina dagar antar jag. Men innan jag däckar framför tvn så tänkte jag skriva ett kort inlägg.

Var som sagt på stan förut, vilket alla andra i HELA Göteborg också va. Fullt med folk överallt vilket verkligen tar all energi man har i kroppen! Så för att hålla mig pigg till kvällen drack jag maassa kaffe vilket istället gav mig ett sjukt koffeinrus som fick mig att skaka! Hahaha! Galet!

 

Vid halv fem tiden kom min lillebror in till stan för att sedan ta hos till Örgryte. Som jag skrev innan serverade jag på min mammas jobbs julfest, vilket även innebär min gamla skola. Kändes väldigt konstigt att träffa och servera alla mina gamla lärare, och dessutom en och annan kompis som jobbar på skolan. Ihopsättning av människor säger jag bara. Serveringen gick snabbt och smidigt så vi var hemma redan vid kvart i elva typ.

Sedan dess har jag bara legat död framför tvn å sett What happens in Vegas. Konstig film. Jaja, nu ska jag sooooova! Sov gott allihopa :)

 

P&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0