Im back!

Första blogginlägget på typ 6 månader! Haha, inte vad jag kallar aktiv bloggare, men jag har nu bestämt mig för att börja blogga igen eftersom jag faktiskt (tro det eller ej) saknar det!

 

Sitter hemma just nu och lyssnar på Sade. En gammal klassiker som jag inte lyssnat på på sjuuukt länge! Dagen har bestått av att jag kl 08:55 vaknar av att jag får ett sms av min chef som säger att jag ska börja jobba kl 11. Hoppar upp, kollar på nyheterna och käkar frulle, sedan gör mig i ordning och drar iväg. 10h spenderades på jobbet som var sjuukt roliga och gick skit snabbt! Efter jag slutat drog jag hem och kollade på sista delen av Idolfinalen (som resten av Sverige!). Och min önskan gick i uppfyllelse när Erik vann och fick sjunga vinnar låten!

 

Nu blir det nog filmtajm för mig. Frågan e vilken bara?! Jaja, det var allt för ikväll, och denna gången ska jag faktiskt försöka blogga oftare. Det blir roligare då :D

 

P&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0