Hurry!

Kan börja med att säga att detta kommer bli ett sjukt kort inlägg eftersom jag precis fått reda på att den festen jag nu ska på börjar en timme tidigare än jag räknat med! Haha!

 

Även denna dagen har jag städat lite. Mitt rum säger jag bara och lämnar det där -- blir aldrig klart! Julmusik har spelats på hög volym hela dagen lång, och först nu byter jag för att inte helt förstöra min hjärna.

 

Ikväll bär det alltså av på födelsedagsfest hemma hos Emma Woxlin som fyllde 19 igår! GRAAAATTIS!!!!! Jag är sjukt laddad att få träffa folk idag. HAHA! Känns som jag inte fått vara riktigt social på jätte länge, speciellt när Christoffers telefon e trasig å allt så snackar jag inte speciellt mycket där heller. Men jag får väl hoppas att hans nya simkort kommer snart!

 

Ojoj, tiden rinner iväg. I better hit the shower!

 

P&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0