Update

Det snööööar för e som inte märkt det! Sjukt bra med tanke på att det inte gjort det såhär nära jul på åratal! WEEEEI! Så därför sitter jag just nu och lyssnar på massa julmusik för att faktiskt få lite julstämning!

 

Igår var det stan som gällde största delen utav dagen. Jag tog mig in vid typ två tiden och satte mig på biblioteket för att slutföra mitt CV och skriva ut det samt kopiera betyg å sån skit. Lämnade därefter ut ett CV. Efter ha varit på besök en snabbis på jobbet ringde jag för att söka jobb på Palace, och boom 2 minuter senare har jag min första jobbtid imorgon! Känns verkligen som att allt kommer ordna sig med jobb och så vilket jag oroat mig lite för å så. Dessutom fick jag ett samtal ifrån ett (jätte flummigt) företag. Har ingen anning om vad det hette för de sa dom inte, men dom sa iallafall att dom läst mitt CV på arbetsförmedlingen óch ville att jag skulle jobba som säljare för dom! Men jag tror inte jag kommer kunna ta det.

Senare på eftermiddag gick jag runt, som alla andra, och kollade julklappar. Men blev snabbt ganska uttråkad av att bara gå runt, så jag ringde Hanna å vi drog hem till henne för att bara hänga! Sjuukt kul var det, skrattade skit mycket, speciellt Hanna! Hahaha!

 

Idag blir det liten tripp på stan igen, har inte så mycket val när det bara är en vecka kvar till jul! Sjuukt! Efter stan ska jag jobba på min mammas jobbs julfest. Blir säkert kul. Eller nått.

Och just nu håller jag på att lägga upp en film ifrån igår på youtube för att sedan lägga upp den här. Men det tar tusen år så den kommer senare!

 

P&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0