Blää

Har alldeles nyss kommit hem till min kära bostad. Är helt slut i kroppen och förstår inte riktigt varför! Men men, julen e här så då får man allt se till att vara pigg.

 

Igår blev det en stor städdag för mig. Hela huset stog på schemat, vilket jag och min bror klarade utmärkt. Vid sju tiden kom Hanna hem till mig och tjötade lite. Visade henne även några alternativ var gäller min framtida lägenhet. Efter ett tag drog vi in till stan för att sätta oss i beltespännaparken (dålig stavning) för att se på sjuukt dåliga människor som åkte skriskor! HAHA!! Men det va väldigt mysigt iallafall att sitta på fårskinnspälsar med en filt över oss och bara tjöta! Like it!

Kl 20.30 påbörjade jag mitt första arbetspass på Palace vid Brunnsparken. Det gick jätte bra faktiskt, och tiden gick väldigt fort. Dock känner jag i min kropp att man kanske ska lyfta mer med knäna än med ryggen. Shit va jag klagar som en gammalgubbe! Men iallafall så va det kul och jag kom i säng i en så männsklig tid som 06.15. Göööött!

 

Ikväll blir det bara myskväll för min del. Jag och mamma ska nu åka å köpa thaimat och hyra en rulle. Så inget ut i kylan för mig inte!

 

P&L

och god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0