Äntligen hemma!

Kom precis hem, och har inte varit hemma på typ 16timmar! Igår så träffade jag Matilda som sagt. Vi satt på café Prinsen i Linné för att hålla Elmira sällskap när hon jobbade. Det blev skratt, minnen och framtiden som vi mest snackade om. Så det va kul :D

Vid fyra tiden började jag jobba på Danilo, och lixom i fredags va det roligt, om inte rolgare denna dagen! Det gick också väldigt snabbt och smidigt att jobba.

 

Vid halv elva tiden, då jag och Sebastian var ombytta å klara, satte vi oss i baren för att "ta ett glas". Ett glas, blev till två, två blev till 3 shots, och tre shots blev till ännu ett glas. Haha! Varför blir det alltid så? Men det va sjukt kul iallafall! Olivia joinade oss en kort stund, men lämnade oss sedan för att vara med Rickard som fyllde 20år! Grattis! Och jag och Sebastian hamnade på Gretas å dansade av oss hela vägen till stängning!

 

Idag eftersom det är lucia och tredje advent så kommer jag bara vara hemma och ta det lungt. Förmodligen baka pizza med mina bröder, och såklart dricka glögg ikväll! Weeei!

 

 

 

Elmria

 

 

Matilda

 

 

Hanna och Sebastian

 

 

Moncan!

 

 

 

P&L


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja gillar att moncan får va me på bloggen! Hon behöver all tid i rampljuset hon kan få ;p

2009-12-17 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0