Update - Lördagkväll

Efter jag och Anna sutit hemma ett tag blev det dax att stressa igen. Tur att man inte har någon frisyr som tar tusen år att fixa! :) men men. Jag körde på lite höst så. Ingen bild, men jag var nöjd ;) hehe. För min, Olivias och Julias del blev det utgång. Vi var först en sväng hemma hos far. Sedan blev det chez. Tyvärr blev det till att stanna där hela kvällen. Visst, det va skit kul! Men jag ville bara någon annanstans! Men men, var gör man inte för flickorna ;)
   När vi väl fick ett bord, så började en norrman brevid oss snacka med oss. As trevlig! Han va där med något handbolls lag typ. Hehe, så det e dem ni ser på bilderna nedan. Och det som gjorde dom (lite) snällare var såklart när dom erbjöd sig att betala nästa runda! (yeeeh!) :D

Sen drog vi (tillslut) där ifrån. Vi tog oss till keybar, (fast det tog en stund eftersom Julia ville bli upptryckt mot väggen hela tiden :P haha) Där Olivia skulle hälsa på Rickard, hennes l****s ******n. Hehe.

Men sen blev det hemgång för min del! Men tack Olivia för lånet av telefonen! :D

P&L
och tack för kvällen!


Kommentarer
Postat av: olivia

min vaad? haha

2008-09-01 @ 19:35:48
Postat av: julle kanelbulle

mad ska man göra om inte bli upptryckt mot väggen?? tycker om bilden på eriksson/eriksen hahaha!!!

2008-09-15 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0