Update - lördag, fika & jobb

Lördagen började med rätt så slappt med lite tv och så. Sedan fick jag ett sms ifrån Felle som ville träffa mig och Olivia. Jag tog mig in till stan och vi hade det jätte mysigt på Evas Paley (kolla bilden). Tyvärr varade det inte speciellt länge eftersom jag skulle till jobbet. Jobbat gich bra, och precis innan vi skulle stänga kom min älskade syster förbi. Hon hade med sig två vänner, noomie å claes. Men det va johanna jag ville träffa! :D

Efter jobbet blev det vin på Danilo´s bar. Gött med personal rabatt å allt! Chez och viktoria - släng er i väggen! ;) hehe. Där satt jag med ett par kollegor, var av två av dom som jag skulle med ut. Men vi kom inte längre än till kungsport.



Nu blir det slut på update. Har lite städning att göra!

P&L

Kommentarer
Postat av: Prybil

hon går på min skola, till vänster ^^

2008-09-08 @ 22:48:29
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0