Update - Lördag dag

Lördagen började rätt så stressigt. Skulle försöka hinna med en buss. Hade lite drygt 5 min att göra mig iordning. Hur kommer det sig att man aldrig egentligen har riktig koll när man ska dra? Jaja, jag missade så klart bussen så jag gick till mölndalsbro för att där träffa Lisa. Vi drog in till stan och drog runt ett tag.
   Sedan lämnade jag henne, för att umgås med Sandra å Olivia-nal. ;) Vi drog runt en stund. Det blev lite grejs till olivia, och lite andra saker till sandra, (som för övrigt tog väääääldigt lång tid för henne att bestämma sig om). Men sen blev det tin tin. Skit länge sen jag faktiskt fikade där. Brukar oftast jag som inte köper något för att spara pengar till vissa förnödigheter. :D

Sen gick jag för att träffa Anna Laago på centralen. Vi drog hem till min mor. Satt å tjötade å hade det trevligt.

P&L
och tack för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0