Update! Fredag

Nu kommer en liten update ifrån min händelserika fredag. Vi börjar med dagen:

Börjar med att jag e hemma plockar i mitt rum, tvättar osv. Får ett samtal ifrån Lisa. Hon, duktig som hon, övertalar mig att komma in till stan. Väl inne tar vi en tripp och kollar de vanliga butikerna, och sedan sätter oss på Dahls i arkaden för att planera den kommande Stockholms trippen. 

         

Efter det träffar jag Olivia en snabbis. för att sedan bege mig till jobbet.
   Jobbaet va kul, ganska lugnt denna fredag, tills brandlarmet började tjuta. Härligt tyckte jag eftersom det hände något oväntat. Ut med allt folket och "hålla dom lugna" vilket inte va så svårt. Men det va ingen riktig brand, bara fläktarna i köket som lagt av. Men jag gillade det!
   Efter jobbet, mötte Olivia mig utanför. Vi gick till Tin Tin, där ett tjejgäng ifrån hennes klass satt å väntade. Jag orkar inte rabla namn, ni vet ändå vilka ni e ;) Kul att träffa fler folk faktiskt, då fick jag tjöta av mig lite om brandlarmet också. En stund senare ringer Elmira Lmerta Bazyar. Hon, Hanna & Jenny hade med Eweliina varit på Liseberg. Men nu skulle de tre förstnämnda ut och ringde därför mig för att utnyttja pappas lägenhet för omsminkning. Efter en stunds tjat övertalade dom mig. Först va det inte tänkt att jag skulle med dom ut, men vi tog ett par shotar osv, sedan vad jag på! :D Vi drog till BLVD för att dansa en liten stund. Sedan lämnade jag dom för att träffa Hanna, Bettan å Frida (tre från jobbet). Vi hamnde efter en timma på Lilla London. 
   Väääldigt trevlig/rolig/händelserik dag/kväll/natt! :D

         
          Hanna, Elmira & Jenny
                                                                              
         
Matilda & hennes pojkvän på BLVD
         
         
Jenny



P&L

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, snygg min jag gör där dude


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0