Trötthet, skola & töntig R&B musik

Trött, trött och återigen trött! Fast vem e inte det egentligen? Men fast det känns lite ovanligt för mig att vara sååå trött vid denna tiden. Brukar oftast känna mig trött vi elva tiden så. Men men, sånt e livet! Och jag kan ju säga så här studiebidrag=koffeintabletter. Börjar känna att min mage inte riktigt klarar av stark kaffe på morgonen. Hehe.

Iallafall, idag var jag faktiskt upp i tid. I med frukost, hopp i duchen, på med kaffe, klä på mig och göra i ordning mig, sen va jag på väg. Påväg till en skoldag som bestod av sömnad, litteraturprov, sömnad & sömnad. Gött mos! Hehe. Jag gillar sådana dagar faktiskt. Där man har ett ämne hela dagen. Då kan man verkligen koncentrera sig på det. Helt underbart.
   Nu när skoldagen tagit slut (skolan+plugg+allt-som-har-med-skolan-att-göra) så sitter jag i mitt rum hemma hos mamma och lyssnar på töntig R&B musik. Sån musik där det verkligen inte är någon text utan baaaraa massa ord!

Måste också tillägga att min syster ringde idag. Älskar när hon ringer! Hon ringer alltid vid perfekt tidpunkt; då man bara har lust att snacka av sig med någon vettig människa :)

Ännu en gång måste jag uppmana er alla; besök mig på jobbet imorgon! :D Yeeeh!

P&L
friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0