Trött, småhungrig & pluggar

Kl e nu 00.06 och jag sitter här i mitt rum. Ush, säger jag bara. Skulle inget hellre slänga mig i min säng, men själv klart så har jag plugg att göra. yeeey! not. Men men, sånt e livet. Iofs e det bara lite svenska men det e ändå plugg...
   Dagen började med en riktigt skön sovmorgon, sedan iordning med både kropp, själ och så klart iordning med kaffemuggen. Skolan började med lite projektsnacka. Ganska soft, bara å sitta å lyssna. Sen var det en förläsning om vårt nuvarande projekt (pbl). Också rätt soft, men ändå så va man i skolan 6h.
  Under förläsningen fick jag ett samtal ifrån "Jossan" på Danilo (kollegan ;) ) och då hade det krisat sig med en tjej, det blev bara att ta sig dit å ge järnet. Så mitt första, riktiga arbetspass e avklarat. Fick då också veta att jag tjänar mindre än vad som va sagt. Det blev 75kr/h istället för 87kr/h + 16kr OB. Men men, det e pengar och det e restaurang avtal. Så vad ska man göra?

Nää, nu måste jag avsluta läxorn, fixa mig för natten och nana! :D

Sov gott, vakna torrt
P&L


Kommentarer
Postat av: syster.

sov baby.

puss

2008-09-03 @ 22:38:39
Postat av: lisa

hehe, hektiskt värre. fika snart...upptagna som vi är. är du i mölndal veckan ut förästen? let me know if u are. love lajs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0