Slappar dag.

Min söndag bestod av att äta, laga mat, äta, sova, titta film, umgås med anna, sova, äta. Otroligt soft asså! :) Det blev en ganska sen natt (somnade runt fem). Men sov dock i soffan hela nattet vilket gjorde att jag inte fick jätta bra sömn. Nog pratat om min sömn. Men det blev segis dag iallafall.
   På kvällen tog Olivia moppen hit för att käka vinbärspaj å kolla på film med oss. (olivia, filmen hette two weeks). Jätte mysigt var det! :D

Och idag (måndag) skulle man också säga att det varit en slappar dag. Kommer till skolan kl 08.45, 15 min försent, men iallafall så hade vi bara det lektionen. Eller det var projekttid resten utav dagen, och eftersom jag inte heller har matte som i-val, så hade jag ledigt! Gööööött! Det blev en rejäl tripp på stan med Elmira.
   Ja, och nu sitter jag här och ska nog dra igång å laga lite veggo-fajitas! gott! :D

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0