Lisa, lisa!

Efter skolan blev det franska cafét på engelbrektsgatan som gällde! Det var jag, Lisa och stoooora koppar kaffe som stod i centrum! Det blev mycket drömmande om resor, kläder och studier. Alltid kul och träffa henne, eftersom vi på många områden är väldigt lika! Speciellt inom kläder.
  Efter café besöket så tog vi oss till Kiki Skinn Design på grönsakstorget för att disskutera min praktik! Så v. 41-44 får ni mer än gärna besöka mig! :D Tror det kommer bli skit bra, eftersom jag kommer får göra så otroligt blandade saker. Allt ifrån att sy och designa, till att skylta om och sälja! Me like, me like!

Tack för idag Lisa!

      

P&L

Kommentarer
Postat av: lisa

sweet sweet. tack själv kära du. har suttit i flera timmar nu och kollat stylist skolor och franska kurser--sikken röra! love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0