Idol och skolplugg

Sitter nu och tar en kort pause från pluggandet, och kollar just nu på idol. Hörde precis en kille som sjöng en egen skriven låt som gick "jag blev full på min coca cola" heelst sjukt värdelös, och hoppas han verkligen inte var seriös. Annars pluggar jag som sagt, och har precis analyserat en dikt av Per Lagerkvist, tycker sånt e kul faktiskt, och interessant när man disskuterar det i klassen för alla tycker verkligen en dikt står för olika saker.

Känns annars som det va ett tag sedan jag uppdaterade, men kan säga lite kort; lördag blev det jobb och utekväll med kollegorna, sjukt kul! Söndag blev också jobb, och sen sooova! Hehe, mycket att säga. Jaja, nu e det pause igen=plugg för mig!

Fruktansvärt utråkad, och ska jobba imon med; KOM OCH BESÖK MIG! :D

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0