Hektiskt!

Känns som att min älskade lilla blogg håller på att spåra ut. Jag har inte lagt upp bilder på jätte länge - för hag tar inga bilder, jag skriver små patetiska inlägg - för (det känns som att) mitt liv ser lika dant ut varje dag. När det inte e skolan, så e det jobb, när det inte e jobb finns det plugg, och någonstans där emellan får jag klämma in att träffa vänner.

Idag fick jag lite sovmorgon, skeet i allt jag skulle göra egentligen å slängde mig framför tvn istället. Nu sitter jag å ska snart göra iordning mig för att ta mig till stan. Idag klämms Olivia å Felle in i schemat ;) Sen kl 17 blir det work work, my work work! Please visit me! :D

P&L
patetiska-människan-som-skriver-om-sjukt-ointeressanta-saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0