Grattis, grattis, grattiiiis!

Igår var det party  party party som gällde! Vi var ju såklart tvugna att fira Elmiras 18års dag. En otroligt rolig och lyckad kväll, tack vare att Hanna har jobbat på liseberg och känner massa vakter! Yeeh! Men det var lite förfest hemma hos Elmira först, sen blev det blvd, lounge(s) och respekt! En god blanding av ställen måste jag säga! :D haha.. Måste berätta kvällens roligaste! Nästan alla var påväg ifrån Lounge(s) så går vi alla i en hög förutom Hanna, och efter en stund, när vi väl kommit ut, så ringer Hanna och berättar att hon sitter i trappan, och hennes klack var trasig! Helt av! :D sjukt kul, speciellt när hon går runt och raggar på folk, när hon inte har skor på sig. Men nu kommer lite bilder istället, för jag måste göra iorfning mig för jobbet!

GRATTIS ÌGEN ELMIRA!!!!!!!!!!! :D

      

P&L

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sjukt härligt kväll! :D och jag hade inga problem att komma in någonstans, moha! :P

2008-09-14 @ 16:36:43
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skicka bilderna!!

2008-09-16 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0