Graaattis!!!

Hello everyone! Nu kommer en liten update om dagen. Det var inget "gå upp halv sju" för jag somnade nämnligen kl 4, så pallade integå upp. Gick upp tjugo i 1 istället! Haha! Grym e jag! ;)
  Efter en stund pluggande va jag med Emma W. Satt å tjötade å kollade på duktiga Idol folk på youtube. Sen blev det planering i saron. Alltid trevlig att träffa folk! Iallafall så när den va slut tog jag och Felicia oss till Kortedala där vi överaskade Sandra som fyller 18 idag!!! Grattis till dig vännen! Skit kul va det, får hon gick verkligen på det! haha.
   Nu blir det en natti-natti cigg, och sen sova. På riktigt!

P&L

                             



Kommentarer
Postat av: Olivia

så myyys! :D

2008-09-25 @ 00:30:46
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0