Gårdagen

Nu när jag ändå har en liten stund över kan jag ge er en update.


Fredagen blev en väldigt slapp dag i skolan. Började kl halv nio, men kom som vanligt en kvart sen. Det blev sömnad fram till lunch, en skit kort svenska lektion, sedan hade vi en två och en halv timmas väntan på att psykologin skulle börja. Det skulle bli den första lektionen. Men när vi väl satt i salen och lektionen skulle börja fick vi reda på att psykologin inte börjar förän nästa termin, seeeeegt!!! Men men. Jag drog hem till far, sov lite, sedan jobbade jag. Och efter jobbet, död som jag var, drog jag till emma w. Där var även marie å sabina. Det va väldigt trevligt, dock så somnade jag i soffan. Hehe..


btw min syster e i stan! :D yeeeh!

P&L


Kommentarer
Postat av: lisa

jag saknar bilder broder.

Postat av: Olivia

hälsa jib från mig! :D

2008-09-07 @ 14:03:07
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Ida

Tror du behöver dina skit korta svenska lektioner, möhö

2008-09-07 @ 21:57:42
URL: http://stenarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0