Fett nöjd!

Måste bara bekänna en sak som jag är väldigt nöjd över. Eller bekänna och bekänna. De flesta vet om det, men idag gjorde jag en ny upptäckt.
   De senaste månaderna har jag går ner en del i vikt. Första två veckorna gick jag ner sju kilo (vilket iofs inte är speciellt hälsosamt) och nu har jag gått ner 11 kilo. Men har inte bara gått ner i vikt utan också i mått! HAHA! Konstigt va? hehe. Ne, men dit jag vill komma är att jag går runt och är skit sur för att jag bara har två par byxor som sitter snyggt, alla andra hänger skiiiit fult! Så nu på kvällen gick jag in i men lillebrors rum, Joakim. Tog ett par byxor och provade. Och ni som träffat Joakim vet att han e en pinne. Iallafall så provade jag dom, och dom passade! Hur komiskt e inte det på en skala?! Det trodde jag aldrig! hehe

Så nöjd som jag är sitter jag nu i de nyfunna byxorna i soffan och leker lite med bild programet Picasa (tack för tipset Olivia, och se även bild nedan :P). Väldigt underhållade att pilla med, och på tvn visas just nu Spin City! hehe.

Nu måste jag nog ta och slänga mig i säng. Upp vid halv sju imorgon. BLÄÄÄH!

P&L

              

Kommentarer
Postat av: Olivia

2008-09-25 @ 00:32:54
URL: http://oliv
Postat av: Olivia

oj :P haha, tänkte bara säga varsågod :D

2008-09-25 @ 00:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0