En av världens mest korkade människor!

Tisdag, tisdag, tisdag. På agendan var det skolan, som för det flesta. Men efter skolan så blev det hatt tillverkning hemma. Jätte kul faktiskt! Den ser ut som en 20-tals hatt med draperat tyg över hela. Ganska nöjd faktiskt. Sen har det varit ganska normal läxläsning.

Men det jag egentligen skulle skriva om var min klasskompis Elmira som, tro det eller ej, tar hem mitt mycket stora pris; en av världens mest korkade människor! :) hehe. Och ganska sant e det faktiskt. Hennes vanligaste kommentar är; jag fattar inte?! Men det gör henne till den hon är, och jag gillar henne för det! :D

Men men, gissa vad som händer imorgon då? Skola och jobb, ovanligt för mig va? hehe. Känns som mitt liv just nu levs efter ramar som jag egentligen inte har byggt upp, utan ramar som blivit till av pga mål jag satt. Målen är nog; tjäna pengar, göra ifrån mig bra i skolan med närvaro, inlämningar och projektarbeten, och träffa vänner. Så då blir det lte i den ordningen också. Eller skolan går först, sen tjäna pengar, och även om mina vänner är otroligt viktiga, så klämms dom in där det finns plats. Don´t hate me! ;) men jag ska försöka planera in folk lite bättre.
 
Nu ropar läxorna efter mig!
P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0