Update - Torsdag

Torsdagen var min riktigt lediga dag på sjuuukt länge! Jag sov till halv tre, kollade på tv till halv fem. När kl var fem så gick jag, Jocke, pappa, Linda & farmor till Caleo för att äta goood mat! När vi ätit klart och var belåtna gick jag hem för att spendera yttligare en timme framför tv´n. Sen tänkte jag "fira" att mina tre första praktik dagar var avslutade. Så det blev Victoria för Olivia å mig! Vä där träffade vi så klart lite folk. Aaron and his friends. Lite vin och en fish; sen lämnade jag Victoria för att gå till lounge(s). Lämnade alltså Olivia för Caiza å Nicole! We had alot of fun! Yeeeh! Tyvärr har jag inga bilder ifrån lounge(s) men snygga var dom! ;)

     
      Olivia på Victoria

      P&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0