Update 4/10 - förra lördagen.

Nu e jag här igen! Jagr har inte uppdaterat bloggen på sjuuukt länge. Två veckor sen sist faktiskt! Dåligt gjort Christopher, dåligt gjort.

Här kommer iallafall en update;
Lördag började med jobb. Efter jag hade stängt drog jag till Niclas för att "hämta upp olivia", och hälsa lite också såklart. Mötte sedan upp Sandra för att sedan möta upp flickorna i klassen! Hehe. Snacka om upplistat. Iallafall drog vi till BLVD, men gästlistan hade slutat gälla, så det blev lite små gräl. Men till slut hamnade vi på styrbord barbord, (dock inte Olivia å sandra, det blev victoria för dom!).

Efter några shotar å mycket dans så lämnade jag dom och drog till Victoria för att vara med Sandra å Olivia, och så var Rickard där. Jag ska nog inte berätta om olivias tillstånd, men helt sjukt roligt! :P Lite vin, sen blev det ut i regnet å till Tin Tin. Kan ju lätt säga att jag somnade gott den natten! Allt var ju heeelt förvirrat heela kvällen! Yeeh, yeeh.

      
       Jenny & Frida - Styrbord Barbord
      
       Matilda & Rebecca - Styrbord barbord
      
       Emilia "very drunk" Jansson - Styrbord Barbord
      
       Rickard & Olivia+Någon - Victoria
      
       Sandra & Jag - Victoria


P&L
friends!


Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAHAHA vadå mitt tillstånd, jag förstår inte vad du pratar om :P

2008-10-12 @ 18:27:44
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0