Update - Lördag

Lördag med stort L. En oväntat bra lördag faktiskt. Jag började med (som kommer bli en rutin) att jobba 12-22. Gick skit bra, bara det att det va maaaaassa skit ungar där som nog skulle kolla på Madagaskar. Och ni som känner mig vet mycket väl hur jag ställer mig till barn. Ush. Det borde egentilgen finnas ett rum, där man låser in alla barnen så det kan få leka av sig.
   När jag väl slutade för dagen svidade jag om till lite mer bekvämare kläder för att sedan sätta mig i baren med Hanna. Vi var ju tvugna att förfesta lite innan vi skulle vidare. Så där satt vi, med vin och shotar och tjötade om jobb, skola, vänner osv. Skit trevligt. Efter si sådär 45 minuter tog vi oss hem till Jenny i sävedalen. Festenvar i full gång när vi kom, men jag tror nog att den ökade en växel när jag och Hanna kom :P Där va nästan hela min klass, lite vänner till dom, och ett gäng jag absolut inte vet vilka det e, och brydde mig inte speciellt mycket om att lära känna dom heller. Efter en och en halv timma var jag sugen på och dra vidare, så jag + halva klassen och några till tog oss in till stan (:(sorry jenny) Första stoppet var Styrbord Barbord där vi hade fri entré. Vi alla dansade av oss, rökte av oss, och drack av oss lite, så efter ett tag, (kommer inte ihåg vad klockan var :S) Drog alla förutom jag och Matilda. I våran hjärna fanns det bara Natten är ung! Så vi spatserade upp längst avenyn, och hamnade till slut på Babar. Va där ett tag, och gick sedan till Park Lane. Resten av kvällen får förbli en hemlighet. Men jag kan säga taxi, och hemma kvart över fem. :P Hahah.

          Hanna på Danilo

          Matilda, Cissi, Emma, Sarah & Hanna på bussen in till stan.

          Ewe & Sara på bussen.

          Matilda & Hanna på Styrbord Barbord

          Emma, Ewe & Sarah på Styrbord Barbord

          Hanna & Matilda. HAHA!

          Matilda på Babar

P&L
och tack för en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemlighet? mjeee, skullnarare kalla det vana eller något liknande.. haha

2008-11-24 @ 18:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0