Trött - Vill bara bort!

Så trött. Trött på en vardag. Trött på att saker händer framför mina ögon, men ingen berättar det med ord. Trött på att ligga hemma och inte kunna sova. Trött på stress. Trött på att inte kunna ta mig tid för sådant jag verkligen vill. Trött på press i form av plugg. Trött på att försöka få min kropp att bli något den aldrig kommer att bli. Trött på lögner. Trött på mitt pedanteri. Trött på onödiga saker som måste göras, men inte gör någon skillnad. Trött på svenssons. Trött på min utseende fixering. Trött på att jag dömmer. Men mest är jag Trött på mig.
   Men ändå finns det små ljus. Som ibland gör skillnad.

Men just nu vill jag bara bort! Bort till värme. Bort till vackra stränder. Bort dit man kan ligga en hel dag utan stress. Bara bort där jag får slappna av! Please take me there!

               En helt vanlig strand på Koh Maak. Ni fattar.

P&Love
put it in your pocket for a rainy day

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner precis likadant. Har dock inget som ska göra mig stressad men är det ändå. pga att jag är arbetslös och inte gör ett skit på dagarna. Det är en annan typ av stress. Och du kommer säkert bli den du vill. Du är jätte fin christopher. Glöm inte det! Jag finns här för dig. Kramar kusinen Lisa

2008-11-04 @ 23:48:09
URL: http://theriseofevil.blogg.se/
Postat av: Olivia

buller! vi åker iväg tillsammans :D Finns här för dig, även fast jag pluggar hela tiden :/ Vi är så värda en paus <3

2008-11-05 @ 17:39:34
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0