Torsdag

Agendan för dagen var ganska slapp. Till att börja med fick jagen rejäl sovmorgon. Fick sova till 11.15, vilket jag verkligen behövde. Slänga på sig kläderna och dra till Kiki för en liten avcheckning. Sedan tog jag och Lisa en tripp på stan. Jätte mysigt faktiskt! Man märker verkligen av vintern nu. Alla träden har tappat sina löv, mysbelysning lyser lite här och var, och alla går runt med varma kläder.
   Iallafall så efter jag och Lisa gått klart drog jag mig hem för att ge-min-kropp-tid-att-bli-frisk. Så på med mysbrallsen, fram med laptopen och på med en film. Gööött! Behövde lite sån ensamtid. Vid kvart i fem tiden lämnade jag hemmet för att möta upp Anna (som jag inte träffat på tre månader!!). Vi drog till Tin Tin där vi satt och snackade om allt vi missat den sista tiden. Verkligen as kul att träffa dig vännen! :D

Imorgon blir det Saron för min del. Så om ni inte har något för er; KOM DIT! :D

          

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0