Torsdag på Styrsö

Gårdagen spenderadessom sagt på Styrsö. Eller snarare kvällen. Skit mysigt verkligen! God middag med vin, trevligt sällskap, skön musik. Efter middagen tog vi fram Sanning och konsekvens i form av brädspel. Lite roliga frågor sådär. Jag kan bara säga att kvällen va as rolig, mysigt, och gaaalen! :) Pallar inte skriva mycket mer, så här kommer bilder istället:

          Hanna, Kim, Rebecca, Lina & Matilda

          Emma

          Hanna, Kim, Rebecca & Lina

          Hanna

          Rebecca friar till Lina

          Jag & Kim

          Jenny & Matilda

          Matilda & Emilia

          Ewe

P&L
over and out


Kommentarer
Postat av: Miriam, den kobenta blondinen osv.

Fan va jag saknar Angered!

+ att jag nu bjuder in mig själv till nästa fylla.

Puss!



2008-12-14 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0