Torsdag

Nu är kl 00.20 och det börjar bli dax för sängen. Detta kommer bli ett ganska tråkigt inlägg eftersom jag inte har speciellt mycket att säga om dagen, men jag tycker det ändå är ganska viktigt att man håller igång det dagliga skrivandet. Min dag började men en försovning (surprise), detta gjorde att jag missade det viktiga (för mig) studiebesöket på Kappahl´s huvudkontor. Men tydligen så missade jag inte speciellt mycket.
   Resten av skoldagen gick åt att inspireras. Jag satt, som alla andra i klassen, och rev ut massa bilder ur Vouge, Elle och flera andra modemagazine. Dessa bilder ska jag sedan använda för två inspirationskollage; ett till projektarbetet, och ett till design kursen. Det är såååå mycket roligare än vad det låter! Man får verkligen fria händer, och får verkligen göra något fantastikt kul!

Efter lektionens slut åkte jag hem. Inte så smidigt som vanligt inte. Västtrafik hade bestämt sig för att jävla med mig denna dag. Först när jag kommer till hållplatsen Angeredscentrum, så går det inga spårvagnar eftersom det var strömlöst mellan Angered och Gamlestan. Sjuuukt irriterande. Så det skulle gå ersättningsbussar, som jag fick så och vänta på i 45 minuter! När jag väl kommer till stan, efter en rundtur på en timma, så hinner jag med mitt tåg, där jag får sitta på ett trasigt säte på en fullknökat tåg. Sedan på Mölndas station så sätter jag mig på en buss, som får punka! Hur stor e oddsen! Så yttligare väntan på nästa buss, för att sedan vara hemma! Thank God! Det tog mig 1timma och en kvart längre än det burkar. Dags att stämma Västtrafik kanske?! Men men, life is a bitch. Sedan har kvällen bestått av att storstäda mitt rum. Hade inte ens tid att äta, så stökigt var det. :( Haha.

Det var min dag, hur var dig?

P&L

Kommentarer
Postat av: arvin

får jag sova över hos dih eller ?!

2008-11-21 @ 18:00:05
Postat av: jibbs

"Västtrafik jag stämmer er fr otur och oflyt!!!"

2008-11-22 @ 16:34:48
Postat av: Stina

Snarare "Västtrafik, jag stämmer er för hutlösa priser, ständiga förseningar, otrevlig personal och allmän idioti."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0