Tisdag

Tisdag. Näst sista dagen på Kiki Skinn Design. Iskallt ute. Lisa. Koffeintabletter. Snålt lite nudlar. Kameran.
  
Det är så min tisdag har sett ut. Iallafall tills nu. Det är 35 minuter kvar innan jag slutar, och butiken har varit helt lugn idag. Inget att göra, man orkar inte lägga så mycket energi på något när man är så uttråkad. Som tur är så underhåller jag och Lisa varandra iallafall. Vad skulle man annars göra.
  
Måste bara berätta om min lunch idag. Jag gick en sväng för att komma på vad jag skulle äta, iskallt som det var så bestämde jag mig för det närmaste; 7eleven. Jag köpte en veg wok för 39:- Lungt tänkte jag. Boxen såg lagom stor för min apptit. Men den snåle MFén gav mig bara en halvfull låda. Of course märkte jag inte detta för än jag kommit tillbaka till butiken för att öppna lådan och se detta. USSSH! Finns inget värre när man verkligen är hungrig, och sugen på något, och det inte finns tillräckligt för att magen ska vara nöjd. Men men. Kan man kalla detta dagens i-landproblem?

Jaja, nu ska jag sluta skriva, umgås med Lisa den sista halvtimman, och sedan gå på stan. 

P&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0