Tisdag

Löningsdagen till ära så blev det självklart lite slöseri på pengar, som det ska vara :) Det hela började med att jag försov mig, och åkte till slut in till stan för att träffa Caiza. Gick först upp till henne och tjötade lite, sen gick vi å träffade Nicole som hade köpt lussebullar till oss! Muuums! Satt i Beltespännaparken och tjötade lite till. Efter det gick vi till Caizas jobb (Rut m flera) för att hon skulle få köpa lite kläder ur Gestuz provkollektion. Väldigt fina saker faktikt.
   När vi var klara där var det egentligen meningen att vi skulle till Brewhouse för att fixa lite grejs med skolan. Men istället, på något sätt, hamnade vi på Heaven23 (högst upp i Gothia tower), där vi satt å drack mojito och kollade på den fantastiska utsikten över min favoritstad: Göteborg
   Efter en timma ungefär promenerade vi till Vino pasta, där vi åt en jätte god middag med gott vin till. (riiiktig njutar dag känner jag.) När vi ätit klart var jag tvungen att gå för att möta upp Jenny, eftersom vi skulle på bio. Vi satt ett par timmar i baren på Danilo först, jätte mysigt att sitte å snacka lite med henne. Vi såg Twiligth som jag verkligen rekommenderar! Verkade lite dålig, men va bättre än förväntat.

Sen åkte jag hem, som gott, och vaknade tidigt nästa morgon. :D

           Caiza

           Nicole (läggmärke till den lite för tajta klänningen hon provar!)

           Caiza i en snygg skinnklänning

          Svetlana

          My Jenny at Danilo :D

P&L

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0