Sova eller inte sova, det e frågan

Ligger i min säng, kl har passerat midnatt för ett tag sedan och jag kan verkligen inte sova fast jag behöver det! Ligger å dvalar mellan att vara vaken och precis hålla på att somna. Vad jag tänker på är mycket. Bla hur jag ska lägga upp de sista jag har i skolan så jag kan hinna med allt, och få MVG på det, och vart ska jag fira min student? Hos mor eller far? Och klassikern för alla treor i hela Sverige Vad ska jag göra efter gymnasiet? And belivie me, det är ett par ganska svåra frågor att reda ut.
   Dessutom planerar jag min kommande ekonomi, av den lön jag får nästa vecka asså. Hur mycket ska spenderas på julklappar, och hur mycket kläder får jag köpa, samt ska jag åka på en visit till jibbs och när isåfall? Eller ska jag bara skita i att planera ekonomin och se vad som händer? Olyckligtvist brukar inte det funka. Alla pengar bara försvinner då. Men men, jag skulle nog vilja lägga allt detta i mappen för Dagens I-landsproblem. Nog det största världen har fått på sig idag.

Nu ska jag försöka sova igen. Det lär bli en lååååång dag imorgon om jag ska göra allt som jag planerat! :)

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0