Sooftish day.

En tisdag jag inte haft på lääänge! Skolkade ifrån skolan (vilket var jätta dåligt gjort) men det hela började med en försovning. Så fruktansvärt härligt att vakna, hela huset e tomt man sätter på tvn.... Men där kom problemet! Våran kära tv har krånglat lite som senaste dagarna, så det är inte alltid det går att sätta på den, så sjukt irriterande, och jag är verkligen inte rätt människa att klara av tålamodsprövande övningar. Men efter drygt två timmar fick jag igång den jäkeln. Och jag kan ju lätt säga att den ska stå på. Det e ju den som får mig att varva ner. Nu kan jag inte mer än längta till helgen. Eftersom praktiken/lovet är slut nu, så innebär det att jag inte kan vara ute å parta på veckodagarna. Men denna helgen kan dock bli galen. :D

Nu ligger jag i min sköööna soffa, tittar på Las Vegas, och försöker planera de kommande dagarna. :) Och en fråga. När kan man börja äta lussebullar å pepparkakor? Får man börja nu? :)

P&L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa! Jag började för några veckor sedan 8-)

2008-11-18 @ 19:01:09
Postat av: ankan

ja. man får börja nu. halva glädjen med att närma sig vuxenlivet e att börja göra exakt vad man vill, när man vill göra det. ergo: vill jag skära bort kanterna på mitt bröd, så gör jag det, även fast min mamma hävdade att det var slöseri med mat. aha!

2008-11-18 @ 19:01:13
URL: http://samst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0