Söndag

Söndag. Ja, jag har inga bilder ifrån denna dagen, så jag förklarar med ord.
   Dagen började med att jag, jocke, jimmy å Far åt brunch på Joe Farellis för att fira farsdag. Aaaas gott va det! Det e bara så farligt att äta brunch. Man plockar mat enda tills man inte ens kan ta sista tuggan. Efter nachos, plättar och crisscross så gick vi upp till lägenheten igen. Efter ett tag ringer min telefon. Ungefär tjugo över tre. Det var hovmästarn på danlio. Hon frågar mig om jag inte börjar tre. Klart jag gjorde det! Jag trodde själv att det va kl fem jag började men men. Fick praktiskt taget springa dit.

Efter jag jobbat klart blev de lite utgång. Först satt vi í baren på danilo. Efter det så drog vi till babar å hängde där. Slutstationen var ju självklart Spritluckan eftersom det va en söndag. Sjuuuukt rolig kväll faktiskt.

Imorgon startar skolan igen efter praktiken. Så idag blir det bara till att slappa för mig! Min enda riktiga lovdag!

P&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0