Onsdag - so far, so good

Uppe med tuppen och till skolan. Man kan ju lätt säga att mörkret på morgonen inte gör det speciellt enklare för en att ta sig iväg. Men men. Första delen av dagen blev tillbringad i sy-salen där kreativeteten fick flöda! (NOT!). Jag håller på att sy ett par riktigt tråkiga övningsshorts, som verkligen inte är världens roligaste.
   Iallafall, så var resten av dagen också rätt slapp. Efter skolan tog sig jag och Caiza hos in till stan för att träffa Olivia. Caiza är nämnligen en sötnos som ska sy Olivias julfest klänning! Grattis till henne! :) Den kommer bli sjukt snygg om inte annat. Nu sitter jag hemma i mitt kök å kollar på mor när hon lagar god mat till mig. Magen kurrar, och vill ha mat nuuuu!!

För er som inte har något att göra på fredag: Dra med till Saron vettja! :)

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0