Lördag

Uppe med tuppen (eller ja, halv elva iallafall) För att träffa Olivia, Elsho & Sandra. Men Olivia fegade ur (:P) och Sandra vet jag inte vad som hände med henne. Men i slut ändan var det jag och Elsho. Skit roligt att träffa henne, det har ju gått typ tre månader sen sist. Vi satt hemma hos mig å tjötade, åt och skrattade. :)

Efter att hon lämnade mig drog jag till jobbet (för ovanlighetens skull). Jobbade ett par timmar, och hamnade i baren efter jobbet. Alltid trevligt att sitta där efter som det faller sig så bra med en liten afterwork där. Efter ett par timmar gick jag hemåt för att titta på tv och sova. Men när jag varit hemma en halv timme ringde Hanna och störde mina planer. Hon tjatade mig till Babar. Lättövertalad som jag är drog jag dit! :D As kul, även om det inte varade så länge! :D

P&L
så ska ni få se lite bilder på mig å elsho:

           

           

           

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad kul att du också har blogg! Nu har jag ännu mer att läsa på dagarna :P Take care

2008-11-18 @ 17:32:28
URL: http://skallagrims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0