Jul, jul, jul.

Idag började julen på riktigt hemma hos mig. Hemma ifrån skolan, både jag och min bror. När jag går upp ser jag snön falla ifån himlen, och snö ligga på marken. Så jag tog på mig vinterkläderna och drog med bror till Mölndalsbro för att köpa lussebullar å julmust. Så gott va det va! Så på med julmusiken när jag kom hem, och den e fortfarande på. Detta ger mig lugn! :) men dock finns det en sak som kommer och förstör. Nämnligen väderrapporten. På onsdag ska det nämnligen bli 9grader här i Götet. Det suger. Men jag ska njuta medans jag kan!

P&L

Kommentarer
Postat av: Arvin

herr buller, du har inte lärt dig riktigt vad njuta är, Njuta är = SOL 30 C, underbart.. visst julen är mysig , men med julen blir typ alla människor deprimerade , usch... Sol is the shit, joinar du mig till Californien??, lets move away!! :) och btw, julmuuusik USCH BULLER USSCHH!! ^^

2008-11-24 @ 21:26:53
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: emmaw

FUSK! TJUVSTART! INGEN JULMUST INNAN FÖRSTA ADVENT. Asså vad är det här, alla håller på att bryta på traditionerna. det heter JULmust för att man ska dricka det på JUL. JUL blir det första advent punkt slut. nio underbara grader. perfekt. :-)

2008-11-25 @ 00:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0