IKEA

Lördag, denna dag har jag vaknat en männsklig tid; kl 10. Ganska bra sådär för en lördag morgon. Den blev en stillsam frukost med Tv4 nyhetsmorgon för min del. Efter en timma så blev det på med kläderna och hopp i bilen. Jag,  pappa, Linda, Jocke & Frida skulle nämnligen till IKEA. Jag kan ju summera den turen med att bilturen hem så var bilen fullpackad, främst med grejs till mig. Det var ändå dax nu. Lite kuddar, filtar, pynt och en tv bänk för att försöka få mitt rum att se lite mer bebott ut. Jag e nöjd kan jag säga. 
   Så nu sitter jag hemma, med ett städat rum och kollar på tvn med ett glas cava i min hand. Mums. Och om 2,5 timmar kommer Sandra-dee och Felle-baby för lite mys med film.

P&L


Kommentarer
Postat av: Lisa Ulvsgärd

jag vill se lite pics på rumet dude


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0