Fredag

Efter skolan så var det som vanligt dax för jobb. En ganska lugn dag på jobbet må jag säga. När jag slutade bestämde jag mig för att gå hem och sova (vilket jag verkligen behöver) men istället ringer jag Olivia som då befinner sig på avenyn.(om jag bara lyssnat kunde jag höra deras skrik hela vägen till Danilo:P)
   Iallafall så gick jag för att säga hej till dom. Så sömn blev det inte, utan det blev utgång! :D Otroligt rolig kväll faktiskt. Älskar spontaniteten. :)

         

         

         

         

P&L

Kommentarer
Postat av: Olivia

Galet rolig kväll! Lite mindre kul dagen efter dock :P Förlåt att du fick vänta förresten ;P haha. Kul att du hängde på iaf. Pusspuss

2008-11-16 @ 17:40:32
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0