Fredag

Min första lediga dag på jätte länge! :) Gick upp vid 12 så hela huset var fullt med barn (typ två:P) Åt frukost, kastade på mig kläderna och drog till Frölundas bowling med mamma, jocke, isac & ester. As kul! Jag och Isac vann över dom andra! Grymma var vi! Haha.

   Efter det så blev det letande efter halloween kläder för mig. Det blev as bra! (bilder kommer snart!) Köpte även en present till Lisa. Kvällen blev hemma hos henne, med några av hennes ex klasskompisar för att fira Lisas 21 års dag! Grattis ännu en gång! Bilderna ifrån Lisa har jag inte, men doch ifrån bowlingen.

       

       

       

       

Älskade famillj! Tar mig som jag är, försöker inte tvinga mig till något! Närmast mitt hjärta!

P&L

Kommentarer
Postat av: syster

aaahh. va kul de hade varit att få vara med. puss

2008-11-08 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0