En tid av Kiki Skinn Design!

Mitt ställe den senaste månaden har varit på min praktikplats/arbetsplats; Kiki Skinn Design. Många vänner har kommit, många vänner har gått, men dock har en människa bestått (den senaste veckan iallfall!) ; Lisa Ulvsgärd! Min fashionista, min stöttepelare, men syster, min bästis, min bloggvän (lisaevastinamadelene.blogspot.com) Vi har två dagar kvar. Underbart kul har det varit! Och underbart kul kommer vi även att ha de kommande dagarna! :D

       

       

       

       

       

      

      

En tid då Caiza besökte mig och provade kläder

     

     

P&L

Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg?

Godnatt! :D sov gott :D

2008-11-03 @ 22:32:36
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Lisa Ulvsgärd

goaste tiden bror! så sjukligt roligt! du e bäst i världen! love ya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0