Be cool, stay in school...

...får bli dagens motto. Grejen är den att hur töntigt det mottot låter så e det ganska sant. Det e ju klart att de flesta ungdomar i Sverige är inskriven på en gymnasieskola, är där på dagarna men flera inte infinner sig på lektionerna. Jag kan ju säga att den stora procenten befinner sig på min skola. Jag har verkligen tänkt på det. Varför tar jag inte tag i skolan när jag väl är där? Och hur kommer det sig att man inte tänker framåt? Är det kanske så att man slappar bla pga att man vet att komvux alltid står där. Jag ska iallafall nu köra på så det rycker i skolan. Sååå mycket roligare då.

Så som ni förstår så är det skolan jag varit i hela dagen. Fr 08.30 till 16. Sömnad. Sömnad. Sömnad. Så på fredag tentar jag av två kurser i ett drag. Kommer kännas fantasktiskt!! :D Efter skolan drog jag in till stan för att hälsa på Lisa, och sedan gå på en väldigt underhållande planering i saron. Nu sitter jag hemma, jätte hungrig och kollar på Simpsons, men ska snaaaart börja sätta igång med pluggandet. Kan även säga att "Alla Barnen" skämt har gjort min dag, speciellt när man gör egna!

P&Love

Kommentarer
Postat av: Lisa Ulvsgärd

alla barnen hoppade i sängen utan bernt, för han..gjorde inte det

Postat av: jibbs

Alla barn va i skolan utan chriss som va fast på toan.

2008-11-13 @ 13:30:09
URL: http://jibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0