Kaffe, vänner och drömmar



Denna dag börjar med att jag och Lisa träffas vid Valand för att äta brunch. Vilket för oss betydde en kaffe på condeco. Väl där med vårt kära kaffe pratar vi om mode, drömmar och resor. Ett mycket bra samtal som resulterade i att vi var jätte res sugna!

   En tripp på stan blev det såklart. Väl inne i en telenor butik möts jag av en mycket, mycket bra säljare. Denna säljer visar mig eett par mobiler. Hon va så duktig och jag va så kär i mobilerna att jag imorgon ska dit för att köpa mig en mobil och byta abonnemang till telenor. Grattis Telenor! Ni kommer nu dubbla eran vinst när jag, den-som-inte-tänker-innan-han-ringer blir kund hos er. Efter en till kaffe och ett par mozzarellasticks senare så befinner vi oss återigen på Avenyn.

   Lisa åker hem, och hem till mig kommer Olivia, och de ny hemkommna Julia och Emma. Det blev en kväll med mycket skratt, historier, musik och subway tjat.


Kvällen avslutas självklart med datorn och med mina mode-magazine.

P&L och tack för dagen.


Kommentarer
Postat av: lisa

haha, luvely day dear friend!! mozzarellan är my new best friend.! haha, hur gick det med telefonen, har du inskaffat dne nu? fo suuure? luv

2008-07-21 @ 15:39:28
URL: http://enkaffetack.blogg.se/
Postat av: julia

heej! åh vad snygg bloggen är! så du köpte den (snyggaste enligt mig) mobilen! jag vill se! vi måste ses och segla snart! kärlek!

2008-07-22 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0